Klaipėdos miesto savivaldybė iškilmingai pranešė, kad su transporto infrastruktūros projektavimo bendrove „Kelprojektas“ pasirašyta sutartis Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti.
Tačiau žiedas liks. Klaipėdiečiai piko valandomis ryte ir vakare ir toliau bus verčiami dusti spūstyse Šilutės plente.
Jakų žiedo pavyzdys įrodė, kad spūstys žiede, įrengus viaduką vilniečiams nuvažiuoti į Palangą, nedingo. Nedings spūstys ir Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryžoje. Su dideliu liūdesiu tenka pripažinti, kad tai tik priešrinkiminis triukas.
Bus projektuojamos dvi estakados, kurios virš žiedinės sankryžos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus–Klaipėdos ir
Klaipėdos–Vilniaus kryptimis. Vykdant projektą ketinama rekonstruoti ir pačią žiedinę sankryžą bei padidinti jos pralaidumą.
Projekte pėstiesiems numatyta įrengti keturias požemines perėjas po Baltijos prospektu ir Šilutės plentu. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos.
Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų sankryžos pertvarkymo perspektyvas 2017 m. vasarą įvertino specialistai. Estakados statybai rytų–vakarų kryptis pasirinkta atlikus transporto srautų modeliavimą. Sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbai bus atlikti per 9 mėnesius, tad kitų metų antroje pusėje, jei viskas vyks sklandžiai, tikimasi pradėti rekonstrukcijos darbus.
Projektavimo darbų vertė – 588 931,20 Eur.
Vienas komentaras
Zosė
“Klaipėdiečiai piko valandomis ryte ir vakare ir toliau bus verčiami dusti spūstyse Šilutės plente” – absoliuti demagogija, prasilenkianti su logika. Jei dalis srauto važiuos estakada, reiškia jis nesinaudos žiedu ir važiuoti Šilutės plentu bus laisviau. Iš to begalinio noro kritikuoti valdžią smarkiai apsijuokiate. Beje,
situacija Jakų žiede pagerėjo sugrąžinus antrą įvažiavimo juostą.