Dažno mūsų gyvenimas neatsiejamas nuo nuosavo automobilio, gerokai supaprastinančio kasdienybę. Tačiau, kita vertus, šis susijęs ir su papildomomis išlaidomis bei įsipareigojimais. Neužtenka pasirūpinti privalomuoju vairuotojo civilinės atsakomybės draudimu, prisipilti kuro ir nugabenti į autoservisą automobiliui visiškai „subirus“.
Norint džiaugtis ilga draugyste bei sumažinti išlaidas būsimiems remontams, derėtų skirti reikiamą dėmesį ir automobilio profilaktinei „sveikatos“ priežiūrai. Kova prieš koroziją – vienas tokių darbų, kurį atlikti derėtų iš anksto, o ne tada, kai rūdys jau „akis bado“.
Korozija, deja, ne išimtis, o veikiau taisyklė, anksčiau ar vėliau tampanti aktualia kiekvienam automobiliui. Tiesa, aptariamą procesą pagreitinti ir „paaštrinti“ gali tokie veiksniai kaip konkretus automobilio modelis bei markė, klimato ypatybės, temperatūros svyravimai, žiemos metu druska barstoma keliai ir šių būklė, vairuotojo požiūris į automobilio priežiūrą bei kiti veiksniai. Neabejotinai rūdys suskubs pasirodyti ir tada, kai automobilio paviršius bus pažeistas (įbrėžtas, įlinkęs ir panašiai).
Taigi, rūdys gali „užpulti“ įvairias bet kokios markės ir modelio automobilio dalis, bet didžiausia rizika, jog šios pažeis slenksčius, arkas, durelių apačių ir statramsčius, lonžeronus. Koroziją, atsiradusią išorinėje kėbulo dalyje, pastebime anksčiau, tuo tarpu vidinę, besislepiančią po korpuso bei apdailos detalėmis, pamatyti kur kas sunkiau. Kai galiausiai pamatoma, rūdijimo procesas gali būti tiek pažengęs, jog korozija apimtos detalės tvarkymas pareikalauja plačiai atverti piniginę, o kai kada yra būtina ir nauja detalė. Jei manote, jog korozija – tik estetinė problema, klystate. Stipri korozija paveikia ne tik kapotą, bet gali pažeisti ir važiuoklę.
Visgi korozija – nėra baubas, prieš kurį negalima pakovoti. Antikorozinis padengimas „Dinitrol“ „Vakarų Antikore“ gali padėti ilgam atitolinti šią problemą ir su ja susijusias pasekmės. Specialia antikorozine danga derėtų dengti tiek naujus, neseniai iš serviso išriedėjusius automobilius, tiek ir gerokai pasibuvusius, net jau ir nukentėjusius nuo korozijos. Kuo anksčiau automobilis bus padengtas antikorozine danga, tuo geresnio bei ilgiau trunkančio efekto galima tikėtis. Aišku, tai nereiškia, jog pamačius rūdis ant savo ar neseniai įsigyto automobilio, nuleidus galvą reikia susitaikyti su „šaukštais po pietų“. Antikorozinė danga „Dinitrol“ gali būti naudojama ir ant jau rūdyti pradėjusio automobilio. Aišku, stebuklų neįvyks ir šis produktas „nenugrauš“ rūdžių, tačiau tolimesniam korozijos plitimui bus užkirstas kelias. O tai – kur kas geriau nei sėdėti sudėjus rankas ir laukti, kol korozija „sugrauš“ automobilį. Kokybiška antikorozine danga tinkamai padengus automobilį, rūdijimo procesas sulėtėja net iki 100 kartų!
Prieš patikint savo mylimą automobilį į šią paslaugą atliksiančų specialistų rankas, natūralu, jog dažnam norisi susipažinti su proceso eiga. Darbus šiek tiek koreguoja šie faktai: ar dengiamas visas automobilis, ar tik atskiros jo dalys (dugnas, slenksčiai, vidinės ertmės ir kita), ar dengimas atliekamas pirmą kartą, ar pakartotinai. Kiekvieną kartą automobilis, naudojant aukšto slėgio plovimo prietaisą, privalo būti kruopščiai nuvalomas nuo purvo, kitų nešvarumų, pašalinama, jei tokia buvo, sena antikorozinė danga. Kitas būtinas žingsnis – automobilio išdžiovinimas sausoje aplinkoje. Tik tinkamai nusausintas automobilis galės įsisavinti antikorozinės dangos sluoksnį.
Šis procesas neapsieina be specializuotos įrangos – specialių zondų bei purškimo antgalių, kurių pagalba galima pasiekti net pačias atokiausias automobilio vietas, taip užkertant kelią sunkiai įveikiamai paslėptai korozijai. Kiekvienai automobilio daliai yra naudojama skirtingos rūšies „Dinitrol“ antikorozinė danga, garantuojanti maksimalų efektą.
Kokybiškai atliktas padengimas antikorozine danga leis ilgam džiaugtis automobilio sveikata bei gera „išvaizda“. Tiesa, reguliarios automobilio priežiūros tai nepakeis, o procesas, norint pratęsti efektą, turi būti kartojamas vadovaujantis pateiktais terminais.
Reklama.